reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Jana Arpášová

Jana Arpášová

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som božie dieťa , ktoré vstúpilo bosou nohou na tento svet aby pomohlo na ňom vytvoriť raj. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Zhoda mien čisto náhodná

Jana Arpášová

Zhoda mien čisto náhodná

Dnes som čítala článok  v denníku sme .“Sestrička z Bratislavskej nemocnice  a jej starostlivosť o malých pacientov.“ Vzhľadom k tomu, že sa jedná o moju menovkyňu ma článok upútal, ale jeho obsah ma skutočne frustroval.. Viem, že meno Janka je v našich zemepisných šírkach frekventované a len Arpášovcov je v telefónnom zozname v Nitrianskom okrese okolo stovky. Ani toto relatívne racionálne, vlastné zdôvodnenie mi úľavu ,že si ma môže niekto z Vás čo čítate moje „somariny“ na blogoch  spojiť s danou dámou neprinieslo.

  • 1. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Krásne ráno.

Jana Arpášová

Krásne ráno.

Je krásne skoré ráno. Zvoní budík a ja si spím ďalej. Ignorujem fakt, že treba vstávať, potrebujem ešte päť minút(ako vždy). Dcérka mi vkĺzla do postele .Pritúlila sa. Má horúce nôžky. Je ako piecka. Vonia bábätkom a má horúčku. Bože asi má chrípku. Býva zriedkavo chorá  a to v škôlke pociťuje ako hendikep, keďže je chrípková epidémia a ona zase nič. A tu ho máš.

  • 12. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Môj život bol darom Vám , ktorý ma počúvate.................

Jana Arpášová

Môj život bol darom Vám , ktorý ma počúvate.................

Jeho dielo  je vyjadrením tých najhlbších emócií, ktoré schopnosť vtesnať do malých čiernych bodiek –nôt je zbožným prianím každého skladateľa.  Jeho tvorba je ucelenou výpoveďou  umelca či lepšie povedané geniálneho skladateľa svojej doby.

  • 5. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Obyčajný deň.

Jana Arpášová

Obyčajný deň.

Naplniť  vlastnú existenciu bytia často v sebe umocňujú všetky rozmery našej plytkosti a potreby zaujať, vlastniť, nadradiť seba nad elementárne potreby  iných. Empatia stelesňuje nie veľkosť ľudského nad rozmeru, ale eliminujúci prvok, istý prejav slabosti.

  • 1. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 677x
  • 0
Láska a jej vôňa

Jana Arpášová

Láska a jej vôňa

Moja dcérka sa rozhodla, že mi ukáže. Ako ? Nuž celý slovník invektív, ktoré si napriek môjmu zásadnému nepochopeniu osvojila predviedla u našich svokrovcov.

  • 22. nov 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
reklama
Neposedné žabky

Jana Arpášová

Neposedné žabky

Je krásny septembrový čas a ja premýšľam nad možnosťami,  čo by dcérka mala, chcela a mohla robiť. Dohodli sme sa, že bude pokračovať v angličtine druhým rokom, ale ako doma oznámila, mi tým vlastne  robí láskavosť. Milovaná učiteľka sa rozhodla vymeniť krásne„finančne docenené povolanie“ za prosperujúcu firmu. Neviem ako to mohla, “fuj“! Nová pani učiteľka sa ocitla v úlohe outsidera , ktorý sa márne snaží dosiahnuť hviezdny originál.

  • 16. nov 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 702x
  • 0
Prečo ?

Jana Arpášová

Prečo ?

Je to otázka , ktorá zamestnáva myšlienky mnohých z  nás keď  v živote narazíme na  tvrdú podstatu existencie bytia  a odvolávame sa  na všetko čo je nám sväté .  Môj kamarát si myslí, že vie odkiaľ smeruje, kam a prečo vôbec.Ja to neviem. Som existenčne plytká konzumáčka tejto doby .Mám rada pekné veci , dobrú  hudbu a ešte krajších ľudí. Mám rada jednoduchosť v jej najčistejšej forme .A preto hladám, strácam a zostávam dlžná.

  • 14. nov 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu